Trött

publicerat i Vardag
Idag är jag trött! Har velt sova sedan kl 15 men det har inte gått så bra eftersom jag skulle hämta Alvin en timme senare sen har det varit fullt upp med annat. Har hunnit med en hel del idag förutom att plugga, måste verkligen göra det i helgen.. Har väldigt mycket!

Vi ska lämna in ten2 den 2 nov, men den 21 okt ska halva arbetet vara klart eftersom vi ska ge respons på varandras. Men nu till det som blev jobbigt, vi fick veta i veckan att vi tydligen ska skicka in arbetet på fredag till den som vi ska byta arbete med. Tror många fick en liten chock eftersom vi har vfu nästa vecka och då arbetar 8-16 + då att vi ska skriva ett halva arbetet ska vara klart och det är inte lite litteratur som ska examineras.. Jaja det löser sig nog! Sen är det ett arbete på själva responsen också, jag ska alltså bedöma en annan i klassens arbete som jag senare blir bedömd på.. Krångligt :)

Har nästan gjort klart den stora byrån nu på kvällen i alla fall! Har bara spikningen kvar som får vänta tills imorgon på dagen.. Andreas han spacklar den väggen i vardagsrummet som vi ska ha tvn på.. Vi tänkte börja med den så jag kanske har en tv i veckan när han är borta 4 dagar.. Inte för att det ser ut som jag kommer kunna se på tv men kan vara skönt att ha lite ljud omkring mig! Jag är gillar inte att sova själv så jag kanske låter Alvin sova hos mig, men risken är då att han vaknar när jag tänkte gå upp på morgonen och göra mig klar innan han vaknar.. Han ska börja 7 nästa vecka eftersom jag börjar halv åtta så nu är det dags att gå upp i tid igen, i skolan börjar vi alltid 9 så då kan jag duscha när jag lämnat honom!

Nu ska jag nog faktiskt sova snart! Godnatt.. Just det imorgon fyller jag år också! Får se om jag kanske kan få en liten sovmorgon.. Nog svårast att övertala Alvin, han brukar stå och dra i en tills man går upp.. Kom mamma kom mamma..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

GRATTIS på födelsedagen! hoppas du får en fin dag =)

2:a kommentar, skriven , av Xandra:

GRATTIS RAMARN:)

3:e kommentar, skriven , av Erika:

GRATTIS i efterskott =)

Kommentera inlägget här :