Onsdag

publicerat i Vardag

Idag har jag och Alvin ätit pytt i panna och det är inte min favoriträtt men Alvin äter som en häst när vi äter det. Idag åt han mycket och rödbetor älskar han. Skönt att han gillar det för ibland måste man äta något som går snabbt. Ska nog göra egen pytt någon dag när vi har potatis över. 
Alvin blev glad idag när jag hämtade honom, men lite sur blev han på ica när han såg en tant köpa godis och han inte fick något. Men det gick över rätt snabbt när vi kom hem. Sen frågade jag han vad han ville göra efter middagen och han funderade länge sen visade han mig en dans som han gör när han hör lilla snigel. Då menar han att han vill lyssna på sin skiva med den låten i sin Cd-spelare så han kom med den och dansade för mig. Sötisen! Innan vi skulle sova fick han ringa till Andreas så då pussade han på mobilen några gånger när vi skulle lägga på, sen när jag nattade honom frågade han efter pappa några gånger men tillslut somnade han. Imorgon kommer iaf Andreas hem, äntligen! Nu ska jag nog framkalla lite kort sen sova..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja verkligen, så kul när de är ute i skogen också, där behövs minsann inga leksaker =)

Kommentera inlägget här :