Onsdag

publicerat i Vardag

Har varit hela dagen i skolan idag och skrivit tillsammans med Moa. Tror jag kommer bli klar innan helgen. Förhoppningsvis kan jag lämna in på fredag senast och hämta Alvin tidigt så vi kan hitta på något roligt. Fast jag har egentligen en massa som ska vara läst till nästa vecka, kom jag på samtidigt som jag skrev att jag kunde vara ledig. På måndag ska tre kapitel vara lästa, på tisdag en hel bok och på torsdag en annan bok + ett tjockt häfte. Bara att kämpa på!
Igår var jag verkligen inte sugen alls på middag så jag gjorde till Alvin sen åt jag fil och Andreas köpte en pizza till sig. Vilken kombo :-) Är verkligen inte sugen alls på pizza däremot är hamburgare fortfarande gott.. Idag ska vi i alla fall äta köttfärssås och spaghetti.

Tänk att imorgon går vi in i vecka 30! Bara 10 veckor kvar, kommer dö om jag ska gå över tiden flera veckor.. Vi pratade om det igår och Andreas sa att han och Alvin nog måste hyra en annan lägenhet då.. På skämt förstås men jag håller nog med egentligen :-) Det är något jag inte vill, fast inget man kan styra över. Bara den lille mår bra! Måste påminna min glömska sambo om att han ska beställa bilstolen någon gång, har tjatat flera gånger redan så jag får nog ställa en påminnelse på hans mobil. Sen ska vi köpa ett skötbord som vi kan ha på badkaret och massa andra saker.

Nej nu ska jag hämta Alvin!

Kommentera inlägget här :