Lunch

publicerat i Studier

Just nu har jag tagit lunch, måste försöka skriva så mycket som möjligt när Alvin är på dagis eftersom det är nästintill omöjligt att göra det när han är hemma+ att jag vill vara med honom då. Men det är väldigt jobbigt att bara skriva och läsa i flera timmar, blir helt slut i huvudet. På måndag slutar denna kurs och en ny börjar och denna kurs känns värre. På tisdag ska vi ha läst ut en hel bok inför ett seminarium, vet inte om dom har tänkt att vi ska göra detta denna vecka när vi har en hel tenta att skriva eller om vi ska sitta dagen innan.. Blir lite trött på upplägget ibland men jag tycker samtidigt är det är väldigt roligt och vi lär oss massa nytt hela tiden. Men visst det är inte så enkelt som man tror att plugga, man tror att det är mycket tid man bara kan inte göra någonting men så är det inte. Fast jag ångrar mig inte att jag började, känns lite tråkigt att behöva ta studieuppehåll så direkt men det är väl bra att man längtar tillbaka än att känna att man inte vill komma tillbaka :)
Nu ska jag diska sen fortsätta..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

du är duktig som kämpar på!! en utbildning lönar sig nästintill alltid i slutändan :-)



kram!

2:a kommentar, skriven , av Angelica:

ha en bra dag !!

Kommentera inlägget här :