Godmorgon

publicerat i Vardag

Nu har vi i alla fall internet! Ingen tv blir det nog på ett tag bara, men det är faktiskt rätt skönt även om jag skulle velat sett idol! Jag trivs här men det kommer ta ett tag innan vi kommer i ordning. Vi har fått hämta ut material (tapeter, färg) till alla rum om vi gör det själva så i helgen ska vi börja med vårat sovrum + badrum. Vi sover på golvet nu eftersom vi inte vill köpa säng förrens det är klart. Alvin ska sova en natt hos sin farfar och då kommer Andreas bror + Kalle och hjälper oss! Snällt för annars tar det ännu längre tid. Vi fick ju nycklarna någon dag tidigare så vi får städa lite själva här men det är inte lite att städa.


Så här ser det ut varje dag nu, gummihandskar och rengöringsmedel.. Mina händer har blivit helt förstörda även fast jag använer handskar.. Mr Muscle är förresten det bästa vi har testat än så länge ;) Köpte på oss lite olika på ÖB förra veckan..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

jag älskar mr muscles, den till badrum och den till kök är toppen!

kul att snart få komma iordning ändå, även om det är trist med all städning nu ;.)



kram

2:a kommentar, skriven , av Nathalie-Ungmamma till Athida:

aj, lät inte skönt med fingrarna.



Själv använder vi bara ENJO.. städar allt med kalltvatten, och smutsen försvinner faktiskt.

Kommentera inlägget här :