Godmorgon

publicerat i Vardag

Godmorgon.. Vad hungrig jag är på morgonen nuförtiden, har precis ätit fil men måste nog äta en macka också. Tittar lite på the voice också sen ska jag skriva lite på tentan, vid lunch ska jag till skolan och fortsätta skriva så jag får något gjort! Jag har i alla fall kommit en bra bit på vägen. Sen om jag har gjort rätt är en annan sak men jag hoppas det :-)

Jag börjar känna av att graviditeten går mot sina 10 sista veckor nu för i helgen och igår har jag haft så ont i ryggen på kvällen nere vid ryggslutet.. Vet inte hur jag ska sitta på kvällarna. Tror det beror lite på att jag sitter så mycket på dagarna när jag skriver. Sen har den lille börjat sparka mot kissblåsan så jag blir kissnödig hela tiden, precis som Alvin gjorde.. Jaja lite får man klaga :)

Kommentera inlägget här :