Godkväll

publicerat i Om mig

Har precis kommit ut från Alvins rum så nu sover han sött.. Eller ja han har börjat hosta och jag tror jag har smittat honom så han kommer säkert bli förkyld! Hoppas det går över för han är inte så lätt att få i hostmedicin. Fast jag är inte så förkyld mest täppt så det kanske inte blir så mycket för honom heller får vi hoppas. Verkar som det var mitt te som min mage inte ville ha imorse.. Kände faktiskt mig lite illamående när jag drack det igår också men inget jag tänkte så mycket på.. Kommer inte dricka det igen iaf! Var sådant där vanligt tråkigt te :-) När jag var gravid med Alvin kunde jag inte dricka mina gravid vitaminer i brustablett form för då fick jag springa på toa.

Nu ska jag läsa igenom det jag skrivit på arbetet idag sen ska jag poppa popcorn och titta på mammas pojkar.
Farmor ringde precis och vi ska äta lunch imorgon, ska bli trevligt för jag hade ändå kanske tänkt åka ner på stan en snabbis..


En riktig kula! Börjar bli lite i vägen när jag ska ligga bredvid Alvin. Ser ni att magen lutar lite åt höger, ja vänster på bilden. Hade missat samtal från Andreas när jag nattade Alvin också, tror dom skulle på middag efter 19 så han får nog ringa igen sen.. Han tyckte det var jobbigt att han måste vara borta när jag mådde dåligt imorse. Men det är ju inte hans fel och det är inte direkt en nöjes resa han är på.. Men jag har inte mått dålig efter jag hämtat Alvin så det löste sig ändå :) Alvin har velat att jag ska läsa böcker med honom hela eftermiddagen, tror vi läst nästan alla hans böcker i hans hylla.. Vissa ska läsas om och om igen.. Sen byggde vi med lego faktiskt väldigt roligt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eamma:

åh vad sött magen är ju helt sne.. snart får man pussa ihjäl sig på lill* bebben

2:a kommentar, skriven , av Erika:

ja det är ju så svårt när man inte kan sätta fingret på vad det är som är fel trots man försöker med allt :( ikväll är det dokc bättre än igår men det är fortfarande skrikigt till och från. Vad magen växer nu! spännande!

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Emma: Ja den är helt sne, haha :)

Erika: Ja det är de som är svårt med bebisar tycker jag, hoppas det blir bättre! Ja nu växer den i raketfart! Kram

Kommentera inlägget här :