Fredag

publicerat i Vardag

Så var det snart helg igen! Alvin har varit hos barnvakt två helger på rad så denna helg ska han inte det, ska bli mysigt att ha honom hemma igen.. Fast det behövdes barnvakt så vi fick lite gjort har väldigt mycket kvar. Idag tvättar jag sen ska jag försöka läsa lite inför nästa tentamen och kanske packa upp lite.
Har väldigt svårt att komma upp från sägen sedan vi köpte en ny! Idag sov vi till 7 och det är inte varje dag.. Alvin börjar sova bättre i sin säng med, nu kommer han inte tills oss men på morgonen. Ibland kan det vara vid 5 men då somnar han i alla fall om! Fast han väcker oss inte längre utan han lägger sig mellan oss.. Idag vaknade jag av att han pratade med mig och ville ha täcke! Han tyckte nog att jag var dum som tog allt själv :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia ☆:

Inte lätt att dela med sig av täcket i sömnen ;) Hoppas ni får en mysig helg!

Kommentera inlägget här :