Fixat

publicerat i Graviditet nummer 2

Mellan läsningen så passade jag på att göra den roliga sysslan, att tvätta.. Nej men det måste göras så. Jag passade även på att rensa lite bland Alvins gamla kläder och tvätta lite bebis plagg. Finns en del som kan användas även om det blir en tjej men efter stl 62 blir det nog inte så mycket.. Vet inte vad vi gjort av exakt alla kläder men de ligger väl i någon kartong någonstans.


Första plagget vi köpte till Alvin i vecka 12 om jag inte minns fel.. Kommer nog aldrig göra mig av med den bodyn :)

Bebis har nu en låda med lite kläder..


Men du får gärna stanna i magen några veckor till, även om jag är lite less på att vara gravid.. I början av januari är det fritt fram att komma ut, den 8 januari skulle vara ett bra datum för den 7 har vi en hel dag i skolan :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

sedan kommer du sakna magen och tänk det är inte lång tid kvar nu =) Trevlig helg!

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Duktig du är som har fixat en låda med bebiskläder jag måste leta fram våra bebiskläder som ligger i förrådet;)tiden går fort nu!

Kommentera inlägget här :