Ett paket på posten

publicerat i Inredning

kom idag med våra ellos saker till sovrummet som vi beställde i måndags kväll. Snabb leverans men jag tog express också, kostade bara 20kr extra. En sängkappa som ska dölja benen på sängen, ett överkast, 4 kuddar + kuddfodral och en hissgardin. Har inte strukit det så det ska jag göra någon dag så ser det lite bättre ut.. Sen har vi varit på Öbergs och valt tapeter till vardagsrummet, varit på ikea och köpt lite saker bland annat sängborden.. Sen handlade jag och Alvin mat på maxi, han skulle verkligen dra ner allt idag och ville inte alls sitta still i kundvagnen men det gick bra tillslut..



Så ser sängborden ut, tycker om dom.. Däremot gör sig inte överkastet bra på bild, blev så konstigt ljus.. När vi fått upp byrån vi köpt och lite saker på väggarna tror jag det blir bra.. Köpte gardiner idag också, denna gång blev det ej panel för det börjar jag tröttna på. Spjälsängen har vi inte orkat tagit ner i källarn sedan Alvin bytte säng i somras och nu fick den flytta in brevid sängen.. Ska köpa ett spjälskydd så småningom.. Ett tag kvar :)

Kommentera inlägget här :