Måndag kväll

publicerat i Graviditet nummer 2


Godkväll.. Nu sitter jag och tittar på fotbollsgalan! Andreas tränar och Alvin sover, råkade somna inne hos Alvin så jag är inte så pigg just nu. Har iaf läst ett kapitel i boken jag ska läsa tills onsdag fast det kändes som jag skulle somna vilken sekund som helst..

Det gick bra hos barnmorskan idag! Magen hade växt bra och allting annat såg bra ut. Hon kände hur bebis ligger och det stämmer att huvudet ligger uppåt som jag trodde. Jag känner ju sparkar neråt och hon kände fötterna neråt. Sen lutar magen åt höger precis som Alvin. Min magkänsla säger att bebis inte kommer vända sig eftersom det är lite svårare för den att göra det men vi får väl se. Skulle vara skönt att kunna förbereda sig på antingen kejsarsnitt eller ej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ebba:

vilken mysmage! :)



2:a kommentar, skriven , av sandra:

Ebba: Tack :)

Kommentera inlägget här :