Kvälls nöje

publicerat i Alvin

Igår kväll var det inget roligt på tv så jag satt och tittade igenom massa bilder från Alvins förlossning och första tid.. Har alla de bilderna på cd-skivor eftersom jag inte har samma dator längre. Jag har nog inte glömt något egentligen men man kommer på vissa saker när man tittar tillbaka.. Är ju inte så länge sen!


Innan vi åkte till förlossningen och sedan den absolut sista bilden som gravid.. Eller ja dom satt upp ett skynke sen så jag inte såg operationen, inte Andreas heller han fick lov att stå bakom. Men vi har bilder ifrån det som någon sköterska tog men jag besparar er dom utifall ni är känsliga :)

Första tiden på BB.. Som både var lite jobbig och underbar såklart. Allting gick ju jätte bra men eftersom jag gjorde kejsarsnitt hamnar man på en annan avdelning och Andreas fick då inte sova kvar. Det tyckte jag då var jätte jobbigt!! Denna gång är jag mer inställd på det om det skulle bli snitt igen + att jag tycker han ska vara hemma med Alvin också! Får se hur vi löser barnvaktsfrågan.. Alvin är jättelik Anderas på den högra bilden!


Så här kunde Alvin sova flera timmar och speciellt hos Andreas.. Kommer väl ihåg det..

Alvin somnade när vi skulle gå ut.. Han sov alltid så här med händerna när vantarna kom på :-)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Vilka fina bilder. Va liten han var. Tänk att man har en sån liten i magen...va overkligt. Nu längtar jag såå tills det blir januari!

2:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Det är så kul att gå tillbaka till graviddagarna och förlossningsbilderna..nu ser man verkligen hur fort allting går!

3:e kommentar, skriven , av Stina:

Åh mys! Vilka fina bilder. Gud så gosigt för dig att ha en till liten skrutt att snusa på. Kram

Kommentera inlägget här :