Fredagen

publicerat i Vardag


Alvin på väg till dagis i! Han ville egentligen inte vara med på kort för han sprang och gömde sig först! Men jag fick med honom på bild till slut inte alltid det enklaste längre!

Inte mycket kläder jag kan ha nu, men det är såå tråkigt att köpa gravid kläder så jag köper bara det mest nödvändiga! Vet inte alls vad jag ska ha på mig på dopet imorgon!! Men jag får väl leta på något. Vi har ätit fyllda kycklingfileér med ris och fruktsallad till efterrätt. Vi fick besök av Kalle också en stund! Nu försöker Andreas lägga Alvin sen ska vi kika på idol! Jag har fixat lite här hemma idag mellan läsningen, bland annat tvättat, dammsugit och tagit upp vagnen. Fick lov att testa om mjukliften passade och det gjorde den! När Alvin kom hem sa han jag dää och boys dää och pekade vart i vagnen han och bebis skulle sitta.. (boys är barn/bebis i Alvins språk värld, vet inte alls vad han har fått det ifrån) Men det stämmer ju lite betyder iaf pojke :-)

Hoppas ni får en bra kväll!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Vilken stor kille och vilken fin mage!!! Vad mysigt att vara gravid ;)

2:a kommentar, skriven , av Erika:

fina magen! njuut nu sista tiden :) kul med dop också! ha en skön lördag!

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Alexandra: Ja det är mysigt :)

Erika: Ja det är inte långt kvar nu! Kram

Kommentera inlägget här :