50 dagar kvar..

publicerat i Vardag

Har inte så mycket att skriva när jag är på vfu hela dagarna, hinner inte ta några roliga kort och inget annat heller för den delen.. Vfun kan jag ju inte skriva om pga av sekretess mm. Men roligt är det! Idag har jag haft seminarium med några andra studenter och rektorn, sen fick jag vara med på ett utvecklingssamtal!

Men jag har iaf varit på besök hos barnmorskan idag. Hon hade också en elev där men hon läste till sjuksköterska. Allt såg fint ut och bebisen ligger antagligen kvar på samma sätt, alltså med huvudet uppåt. Fast det var jag väl inte förvånad över, känner ju vart det sparkar :) Ska dit om två veckor igen och då har jag varit på möte med förlossningsläkaren så då vet jag om/när det blir snitt.

Återkommer när jag har något vettigt att skriva :-)

Kommentera inlägget här :