Snart 2 år sedan..

publicerat i Alvin




Igår bäddade jag vår vagn till Adrian eftersom dom ska köpa den av oss. Hade tvättat den lite. Då kom jag och tänka på när Alvin var en pytte bebis. 2944g och 49 cm lång. Översta bilden väntar jag/vi på att Alvin ska förlösas med kejsarsnitt. Sen är det min mage i 37 fullgånga veckor, nästan den sista magbilden då Alvin föddes i vecka 38. Sen är det Alvin i min systers gamla vagga, tror han är 5 dagar där. Sista bilden är på bb, eller ja avd 86 som man får ligga på när man gjort kejsarsnitt. Han var så lik Adde när han var bebis.
Lilla Alvin som blivit så stor, han var så lugn och snäll liten bebis. Tror aldrig han skrek nästan. Eller klart han gjorde men inte ofta. Nu har han fått lite mer humör :-) Men det är väl så det ska vara! Man vet i alla fall att man lever..

1år sedan precis.

Hihi vad liten Alvin var här med..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie-Ungmamma till Athida:

varför förlöstes du med kejsarsnitt?

Kommentera inlägget här :