Kan inte

publicerat i Om mig

låta bli att inte skriva detta.. Det är ju min blogg så det känns konstigt att hålla det hemligt.. Det är en personlig blogg så nu ska jag berätta något personligt! Vi väntar ett syskon åt Alvin! Lite oväntat då vi hade tänkt att vänta men nu har vi tänkt och det är välkommet! Vi är bara i v7 så nu får vi hoppas att allt går bra!
Här kommer jag skriva mer om det.
Vi har berättat för de flesta i vår närhet redan men om någon läser här och vi inte har sagt det så nu vet ni :)            

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Åh, vad roligt! Grattis och lycka till :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Karin: Tackar :)

3:e kommentar, skriven , av Stina:

Åh vad roligt! GRATTIS! hoppas allt går bra!

4:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Stina: Tack :)

5:e kommentar, skriven , av emma:

Så kul med en till bebbe i familjen smulan =)

6:e kommentar, skriven , av Camilla Nilsson:

Grattis!

7:e kommentar, skriven , av Jessie:

Grattis!

8:e kommentar, skriven , av Elin:

Grattis :) och lycka till.

9:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Tack alla!

10:e kommentar, skriven , av Vera:

ooooj vad det händer grejer i västerås!!! grattis grattis grattis! vad glad jag blir för er! nu finns det inga bortförklaringar eller anledningar att inte komma och hälsa på! :) .... faktum är att min pojkvän ska driva restaurang i västerås i sommar, så jag tänkte att jag skulle passa på och komma och säga hej till dig/er då! det var typ 10 år sen :) har du kvar samma nummer?





hoppas allt går bra med lilla bebisen i magen!

puss,



Vera

Kommentera inlägget här :