Torsdag

publicerat i Vardag
Godmorgon! Har försökt skriva det här inlägget länge nu men först avbröt Alvin mig sen glömde jag av. Nu är Alvin på dagis och jag ska äta frukost. Har gjort en jordgubbssmoothie som jag ska dricka nu. Gott! Alvin kom in till oss imorse/inatt så jag vaknade av nu på morgonen att han pratade, då satt han vid tvn med alla 4 dosor och försökte få på den. Han verkade inte tycka att det var så viktigt att väcka mig den busen..



På söndag ska vi på husvisning! Det är inte till salu men de ska hyra ut det årsvis from augusti. Det är ett litet hus, lika stort som vår lägenhet nu så risken finns att det blir för litet. Sen var det 50 st som hade hört av sig på en dag, de hade fått lov att ta bort annonsen! Men det ligger i kvicksund(för er som vet vart de ligger) med sjöutsikt och en liten båtplats! Chansen är kanske inte så stor att vi får det om det är lagom stort. Vi behöver inte ha så stort bara det är en bra planlösnng. Vi har ändå inte möbler för hur många rum som helst..

Kommentera inlägget här :