Måndag

publicerat i Vardag
Så var det ny vecka igen. Jag har sökt lite jobb på morgonen och har tvättstuga. Roligt nöje med tvätt igen. Förstår aldrig hur det kan bli så mycket på några dagar. När Alvin slutat dagis så ska vi gå ner till ams för jag måste boka in mig på basinformation annars blir man utskriven! Sen ska vi nog gå hem till Xandra och kika på deras lägenhet. Har inte varit där än så det är på tiden. Annars har jag inga planer. Just det, man kan söka in på högskolan till hösten idag så det ska jag också göra!

Resten av veckan ser ungefär ut så här:
Tis: Inga direkta planer, kanske handla.
Ons: Andreas borta så jag har nog bilen. Mamma kanske ska sova här.
Tors: Mamma är här
Fre: Har planer på att bli frisk så jag kan gå på lunch spinning.
Lör: Vet ej
Sön: Husvisning
+ jobb sökande.. Är så less på att gå hemma!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Åh vad ska du söka för något? har du bestämt dig?

Ha en trevlig dag!

2:a kommentar, skriven , av Stina:

Åh trevligt med lärare ;)

Jo jag läser på Barndoms och ungdomsvetenskap i Malmö. Inriktning förskollärare.

Jag trivs, är lite väl slappt ibland och många säger att de tycker det är diffust och luddigt, men jag har ju inga andra lärarutbildningar att jämföra med så ;P haha

Men jag tror att så länge man pluggar något man är intresserad av så blir det bra. Jag känner verkligen att jag valt rätt så ajg trivs kalas.

(lite långt svar kanske haha)

Vad tänkte du läsa för lärare?

Kommentera inlägget här :