Helgens bravader

publicerat i Om mig
I fredags åkte vi hem till mamma och stannade över natten. Alvin blev kvar tills igår så jag och Andreas åkte hem till Emma och Jonas på deras förlovningsfest. Vi var inte kvar så länge för sedan åkte vi hem till en av Andreas kompisar. Var meningen att vi skulle åka ner på stan men jag blev trött. Fast det var jag hela dagen, sedan så hade Alvin smittat mig med ögoninflammation så det var nog inte helt bra att sminka sig. Sådant smart som man tänker på i efterhand! Jag drack inte speciellt mycket men har aldrig mått så dåligt som igår. Klockan 18 orkade jag ta mig upp ur soffan. Sedan fick Andreas huvudvärk. Men jag vaknade imorse med jätte ont i halsen så jag antar att det är någon förkylning på gång. Alvin har varit jätte förkyld hela helgen så han är hemma idag! Nej tacka vet jag hemmakvällar :-)


 


Mycket snö hemma hos mamma!



Kommentera inlägget här :