Bättre dag

publicerat i Vardag
Idag har det varit en bättre dag. Alvin är inte piggare men han sov några timmar på dagen så det gjorde mycket! Jag och Xandra var även till rekryteringsmässan, men den var rätt rörig tycker jag! Lämnade in ett cv och sedan skulle man göra på internet som jag redan gjort. Högskolan var där så jag tog en broschyr och frågade om intagningspoäng till den utbildningen jag vill läsa och snittet ligger under de jag har, så jag hoppas jag kommer in i höst! Det kan vara högre eller lägre till hösten, sådant vet man ju inte..

Satt och kikade på min favorit sida hemnet och hittade ett jättefint litet hus på 78kvm! Skulle vilja kolla på det. Var rätt stor tomt om man vill bygga ut senare.. Boendekostnaden skulle inte bli högre än de vi har nu, men extra bil kostnader tillkommer ju och bensin för min del.. Inte för att vi ska köpa nu men kolla kan man ju!

Kommentera inlägget här :