Äntligen fredag!

publicerat i Vardag
Nu är det äntligen fredag! Ikväll ska vi äta tacos så jag måste nog stoppa i mig treo om jag ska få i mig någon mat. Har fått förkylningsblåsor på tungan också som om det inte vore nog med halsen. Känns som man bara klagar! Kanske borde man gå till läkaren och kolla upp det men på dagarna är det rätt okej,så det känns som de kommer säga ta en alvedon och lägg dig. Eller något åt det hållet. Har ju varit med om det förr! Nej nu ska jag sluta klaga och göra någon nytta.


Idag var det så halt fast de hade sandat på dagis lekplats så jag ska nog höra med dem om de inte funderat på att använda lekhjälmar på barnen. I alla fall de minsta! Jag skulle nog vilja att Alvin har det på sig. Livsfarligt att ramla på isen. Blir lite orolig när jag ser att det är halt. Såg några barn som ramlade. Längtar till våren!

Kommentera inlägget här :