Jobbat

publicerat i Vardag
Imorgon har jag en ledig dag med Alvin! Vi ska tvätta på morgonen sen hitta på något roligt. Återkommer imorgon med lite bilder. Har somnat väldigt tidigt de dagar jag jobbat så har inte haft tid att suttit vid datorn alls. Ganska skönt! Fast igår överraskade Andreas&Alvin mig med picknick när jag kom hem. Lite oväntat så då blev jag glad! Sen badade vi på kvällen på björnön, Alvin tyckte det var jätte roligt men sen började han frysa. Nu ska vi äta fruktsallad med jordgubbar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

jag var som du i början när jag väntade elwira- jobbade och sov =) gick och la mig super tidigt, och egentligen är jag en kvällsmänniska! ha en bra dag

2:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

ååh vad romantiskt med picknick! MYS!

Kommentera inlägget här :