Godmorgon Godmorgon

publicerat i Vardag

Nu har jag nyss lämnat Alvin på dagis. Så nu får dom väl roligt att plaska i alla vattenpölar. Själv håller jag mig helst inne om det regnar men jag och Emma ska nog gå en sväng senare.
 Igår tittade vi på huset och vi tycker om det. Det finns lite små saker att göra som att byta de flesta tapeter och golv till att börja med. Sen var köket fint men väldigt slitet så det måste göras. Badrummen hade plastmatta och våtrumstapet så det vill man helst ha kakel och klinker i framtiden. Badrummet nere var jätte stort så där kan man ev bygga bastu. Ja vi får se hur det slutar.. Tål att tänkas på lite! Stor tomt är det i alla fall, 4100kvm. Alvin behöver inte känna att han inte kan leka någonstans..Nej dags att ta tag i disken!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maja: STYLE & LIFE by LEIA:

Åååååå jag vill så gärna också ha hus....nu på en gång. Och för min del är det bara positivt om tapeter, badrum och kök måste fixas....ja så länge det är pga att det är slitet och "fult" vill säga. Hellre betala mindre för huset och få fixa iordning själv än att lägga dyra pengar på nyfixat hus som kanske inte riktigt är 100% som man vill ha det.,,,,jisses va jag svammlar....



kramar

Kommentera inlägget här :