Vecka 14

publicerat i Gravid veckor

Idag är det onsdag och då blir det en ny vecka. Nu är det V 14. Bokade ultraljud igår så den 5 augusti ska vi dit. Kom av mig helt när hon frågade vilket datum senaste mensen var. Kom inte ihåg när det var men tror jag sa någorlunda rätt.

Idag ska jag jobba kväll så kl 16 börjar jag. Jobbar kväll imorgon med sen dag på fredag och helgen är jag ledig. På lördag ska vi åka till furuvik (om det inte blir dåligt väder). Får nog åka rätt tidigt om vi ska vara där i tid! Tror Alvin kommer tycka det är roligt nu när han förstår lite mer än förra året. Finns säker någon karusell som passar honom.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

jag går till ett ställe som heter harmoniq, jättebra är dom! du bor också i v-ås? jag kör också på små randig klänning i dag, sött =)

2:a kommentar, skriven , av HannahSthlm:

Vilken söt liten mage:) Kram

3:e kommentar, skriven , av HannahSthlm:

Vilken söt liten mage:) Kram

4:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

vad söt! :D

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Alltså nu måste vi faktiskt se till att träffas någon dag. jag saknar dig/er super mycket!! När är du ledig? Jag får kanske lov att skjusa roni till jobbet så kan jag ta bilen till dig:D

Kommentera inlägget här :