Fredag

publicerat i Vardag
Sitter här i min ensamhet och äter tacos.. Andreas&Alvin är på öland på en liten semester. Jag jobbade delad tur igår och 7-16 idag så jag är trött. Man går så mycket och vi har en del våningar så det blir lite spring. Fast det finns ju hiss men det är bra att få lite motion på köpet. Har hyrt en film och köpt en påse med chips (eller 2 faktiskt!). Alla tjatar om den nya påsen med sommar ringar eller vad den heter så jag måste väl testa den tänkte jag :-) Usch för att bo ensam.. Vet inte vad jag skulle göra då.. Hatar att äta själv, finns inge tråkigare än att laga mat till sig själv!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofie*:

Hihi ja din mage är med stor redan! Får hoppas det inte fortsätte ri samma takt hehe.



Ja vi har ju BF nära varandra, ska bli kul att följas åt!! ÅH jag vill med ha tid till UL, vi får det här när vi är på inskrivning och det är det ju snart dags för, längtar så=)



Hoppas ni har en fin helg, KRAM

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Ja det ska bli roligt! Ja det hoppas jag med, kommer inte i vissa av mina kläder så snart är det väl dags för lite nytt.. Fast inte lika roligt att köpa mamma kläder som vanliga kläder :-)Kram!

Kommentera inlägget här :