Söndag

publicerat i Vardag
Så var ännu en helg snart förbi. Känns dock som det är helg fram till onsdag. Då jobbar jag igen och Alvin börjar på dagis efter sjukdom och ledighet. Jag jobbar ons-tors denna vecka. Ska bli skönt att jobba två dagar på raken och att alla helger är slut även om det är roligt att alla är lediga ihop.

I lördags kom min mormor och morfar ner så vi åt lunch och fikade lite. Sen gick vi över till pappa, Emma och Liam och där var farmor,farfar + min faster och hennes familj. Dom har åkt till Thailand nu. Jag är inte avundsjuk :-)
Idag har mamma och Janne varit här och vi har varit och kollat på ett matbord men vi vill ha svarta skinnstolar, på dessa var det bruna. Var även till mio en sväng men såg väl inget speciellt. Tycker dom ibland har överpriser mot andra liknande möbler. Fast kanske bättre kvalité? Ikea har vi också besökt idag.. Nu hör jag Alvin som inte vill somna!! Han har börjar sömn vägra lite..Han brukar alltid vara super lätt att natta annars..

Vi har klippt Alvin lite!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Han är ju så söt! Åh, vad skönt med Thailand. Sambons föräldrar är också där men jag är inte heller avis ;-)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Elin: Tack! Nej man är verkligen inte avis :)

Kommentera inlägget här :