Mormor

publicerat i Alvin
Idag ska Alvin åka till min mamma, hans mormor. Vi ska åka nästan direkt efter dagis om Andreas kommer hem i tid. Sen kommer han hem på lördag igen. Hoppas det går bra nu när han är lite känslig av sig. Men han brukar inte ha problem med att sova borta. Fast nu var det längesen han gjorde det! Imorgon ska jag jobba igen så idag ska vi inte göra något särskilt. Imorgon ska vi antagligen gå ut och äta någonstans, lutar åt bellman.

Jag brukar alltid ta med mig för mycket när jag packar åt mig själv men det är ännu svårare till Alvin! Man vet aldrig hur mycket kläder som går åt. Sen har dom snö där så varmare kläder behövs nog.. Vilka problem.. Ska i alla fall låna med Liams pulka så Alvin får åka pulka för första gången!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin Åberg:

Åh vad söt Alvin är, och stor har han blivit också. De växer ju så snabbt.

Kommentera inlägget här :