Jag tänkte

publicerat i Vardag
träna idag men jag orkade inte ta mig till gymmet. Har varit uppe sedan 5 och kom hem någon gång vid halv 19,blir lite längre dagar när jag inte jobbar i Västerås men det är inte så ofta och jag tycker det är roligt att vara på båda kontoren. Förstår inte hur de som jobbar heltid, har fler än ett barn (eller barn överhuvudtaget) hinner träna, laga mat, träffa familj/släkt/vänner och allt annat man ska göra. Men jag hoppas jag får en heltids tjänst inom 2år. Räknar inte med att det kommer bli så lätt att få det de här året. Sen vill jag inte sluta där jag jobbar nu. Hoppas på att det blir längre än 5-6mån. Vi såg en så snygg lägenhet idag! Men den är också liten,det är en trea men Alvins rum skulle vara så litet + köket. Tok fräsch i alla fall! Men ganska enkelt att göra själv med tapeter, golv och lite spottar.. Sen nytt kök och badrum (inte lika enkelt och billigt).Vi kanske ska kolla på den i alla fall nästa tisdag, visingen är öppen. Kolla kan man alltid, verkar komma ut ganska mycket nu efter jul och nyår. Säker mer till våren så vi hittar nog något någon gång!

Kommentera inlägget här :