Fredag!

publicerat i Vardag
Godmorgon fredag! Jag kom hit lite tidigare idag för jag åkte med Andreas så jag slapp cykla men nu måste jag väl gå hem antar jag så det skulle varit bra om jag hade cyklat. Har gjort den sista ordern som jag hade sparat tills idag så nu väntar jag på att någon ska ringa sen på posten så jag får lite mer att göra. Alvin blev ledsen idag när jag lämnade honom, han hade blivit det igår med när Andreas lämnade. Men han har varit hemma i över 2 veckor med oss så jag antar att det beror på det. Hon sa i alla fall att det går över så fort vi gått. Jag hoppas på det! I helgen ska vi på middag hos Jonas&Emma sen på söndag ska vi på visning och hem till Andreas pappa som fyllt år. Ska bli roligt att gå på visning och jag hoppas inte så många kommer :-)

Har inga nya bilder på datorn här så jag tar en gammal.




Kommentera inlägget här :