Utbildning

publicerat i Om mig

Jag har hittat en utbildning jag skulle vilja gå. En ky, den heter affärsturism. När det är ky ska man skriva personliga brev och lämna in sedan blir det intervjuer och sådant. Måste komma på något bra att skriva. 5 maj ska ansökningarna vara inne så jag har lite tid att komma på något fyndigt. Fast det finns några på högskolan jag skulle vilja gå också men det är inte alltid så lätt att komma in har jag märkt. Blir nog inget högskoleprov i vår utan till hösten isåf. Fast jag skulle vilja studera distans igen. Har märkt att det går bäst då! Då kan jag välja vilka tider jag ska ha Alvin på dagis också! Ja mycket att fundera på..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie *:

TACK! Skoj att du kommit på en utb du vill gå, håller tummarna att allt går vägen! Kram

Kommentera inlägget här :