Skönhet

publicerat i Mode, shopping
Parfym: Använder nästan aldrig parfym sedan Alvin föddes. Har blivit lite känslig. Men när jag gör det är det en från escada, gucci (tror jag) och mexx. Föredrar hudlotion med doft.
Ansiktsrengöring: En från apoteket. L300 tror jag.
Ansiktsvatten: Nej inte nu.
Ansiktscreme: L300 apoteket.
Ögoncreme: En från oliv serien på åhlens/kicks.
Ansiktspeeling: Ja från nivea, fungerar jätte bra!

Primer: Nej inte än. Fick små prover idag när jag köpte en foundation. Verkar jätte bra! Från lancome.. Men en för att hålla ögonskuggor på plats från make up store.
Concealer: Cover it all mix från Make up store och en från lancome.
Foundation: Köpte teint idol från lancome idag. Den är superbra. Jag har färgen 010.. Har en I.D också och en från make up store som passar bättre på sommaren (färgen)..
Rouge: Ett från make up store och solpuder från lancome. Sen någon mer som jag inte använder så ofta..
Puder: Ett löspuder från isadora
Mascara: En jättebra ifrån loreal, har köpt den 2 ggr nu!
Eyeliner: Nej har svårt för att få det bra. Men skulle vilja lära mig..
Ögonskugga: Har en palett med bruna från isadora, några från make up store, en palett från nouba..Sen någon mer gammal tror jag..
Läppstift: Nopp ellerhar ett rött någonstans som är oanvänt!
Läppglans: Nja..Inget värt att nämna!

Handkräm: Vanlig från ica butiken.. Kommer inte ihåg namn.
Deo: Ldb
Scahmpoo och Balsam: Gula loreal serien.
Duschcreme/Peeling: Hm.. En från apoteket, bodyshops kokos serie.. Sen någon från ica..
Bodylotion/Butter: Några från bodyshop&apoteket
Hårprodukter: Äsch är inte så mycket för hårprodukter, eller lägger hellre pengar på smink ska det stå :-) Men spray använder jag ofta.. Brukar ha i något från Maria Nila när jag föntar håret som Emma fixat åt mig, den är bra.

Smink som används varje dag: Hm, mascara, rouge. Sen ofta concealer och foundation..
Smink som används sällan: Ögonskuggor använder jag inte varje dag.. Mycket som jag inte använder varje dag!
Onödig men bra att ha: Allt smink är väl egentligen inte livsnödvändigt..
Skulle vilja ha: En primer!

Kommentera inlägget här :