Måndag

publicerat i Vardag
Idag har jag varit med Xandra hos mvc och sen på en sminkkurs. Hon var hos samma tjej som jag blev sminkad av i somras på make up store. Det blev jätte fint! Glömde ta kort synd nog. Mitt uppdrag är slut nu så nu måste jag söka nya jobb igen. Var bara timanställd så nu är man på ruta ett igen men med lite mer erfarenhet! Poolia hade inget nytt uppdrag just nu. Är sugen på att börja plugga igen men nu startar nästan inget förrens i höst. Nu ska jag och Alvin äta yoghurt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie *:

Ja den drömmen har jag med, har satsat allt på familjen och har flera saker jag vill bli som "stor" men vill vara 100 % på det jag väljer så det får vänta lite;)

Håller tummarna för dig att du kommer på det snart och hittar nytt jobb!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Ja precis man vill vara 100! Tack så mycket. kramis

Kommentera inlägget här :