Snart jul

publicerat i Om mig

Idag har jag förstått att det snart är jul! Lite sent kanske men bättre sent än aldrig :-) De flesta klappar är nu klara men maten måste inhandlas.. Har velt lite om när vi ska handla men jag har nog bestämt mig för att vi gör det idag, Andreas och Alvin får åka och fixa de sista klapparna medans jag tar mig in på maxi bland alla andra. Om Andreas är med på det vill säga :-) Men jag tror han gärna slipper maxi.. Hade egentligen tänkt handla imorgon när de öppnar kl 7 men Andreas måste till jobbet så det blir nog stressigt.. Tänk att man alltid är ute i sista minuten även om vi i år köpte ganska många julklappar till Alvin i tid! Ska försöka göra lite julgodis ikväll tänkte jag. Imorgon ska jag och Alvin hämta Liam på dagis och då tänkte jag att de skulle få baka pepparkakor med degen vi har i kylen sen ska vi fira jul med dem på kvällen.


Granen står på plats iaf! Nästa år vill jag nog bara ha silverkulor eller kulor i någon vit färg.. Men vi köpte nya förra året så i år är granen röd också! Men om jag någon gång ska ha rött så är det på julen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

mannen mannen.. haha alvin rockar.. =) han ville följa med oss hem idag,.. sötnöt eler han tog de snarare för givet.. =)

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Emma: Ja mannen mannen börjar bli populär här hemma.. Du hade ju kunnat tagit med han en stund ;)Synd att dom inte gårpå samma avdelning längre..

Kommentera inlägget här :