Pigg

publicerat i Vardag

Alvin har varit som vanligt och pigg så jag tror faktiskt inte det var någon magsjuka.. Vet en gång förut att han kräktes i samband med att han hostade, han blir lite slemmig när han är förkyld och dricker välling.. Han hostade rätt mycket innan han kräktes. Ja i alla fall så har han varit hemma och tagit igen sig idag, imorgon får vi se beror på hur natten och morgonen är. Vi hade planerat att handla julklappar med mamma men vi hoppade det, känns inge roligt att dra ut honom.. Mamma åkte på eftermiddagen så nu sitter jag här i min ensamhet, tur att Andreas kommer hem imorgon :)

Jag har jätte mycket att göra i skolan, känner mig rätt stressad om jag ska hinna klart med det i januari innan bebis kommer.. Bara att fokusera på en sak i taget! Kan läsa i helgen när Andreas kommer hem. Ska gå och lägga mig tidigt idag och läsa lite också! Det är iaf intressant, handlar om olika inriktningar som reggio emilia, montessori mm..

Nu ska jag äta lite glass framför tvn..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja dom är smbusfrön =) åh vad jag skulel vilja ha glass NU, får nöja mig med sorbe eftersom jag undviker mjölkproduker nu när jag ammar suck

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Erika: Ja verkligen :-)

Kommentera inlägget här :