Måndag

publicerat i Graviditet nummer 2

Godmorgon måndag! Segt att gå upp idag.. Alvin den sjusovarn vaknade knappt fast jag petade på honom och försökte locka med välling.. Annars brukar han väcka oss men inte idag. Ganska skönt att kunna klä på sig lite innan han vaknar. Han fick en liten bok i sitt paket idag, tack mamma tack pappa sa han. Han är så söt för nu när han kan säga tack säger han tack åt allt. Han är på dagis idag och nu hoppas jag han inte blir sjuk igen. Väntar bara på att vinterkräksjukan ska slå till men då hoppas jag att den gör det när jag inte har något i skolan så jag kan hålla Alvin hemma. Vill inte ha den nu! Förra året hade vi den över jul och jag var den enda som höll mig frisk.



Magen putar åt alla håll och kanter.. I helgen var jag riktigt less för jag hade så ont i ryggen i fredags när jag kom hem från praktiken och igår kväll hade jag lite ont. Men som sagt det börjar inte bli långt kvar och då är det väl meningen att man ska ha lite ont. Nu börjar det bli spännande vem som gömmer sig därinne, om det blir UL imorgon ska jag nog fråga om könet.. Jag har magkänslan på en pojke men vi får se!

Nej nu måste jag sätta fart ska ta tåget till Eskilstuna idag på föreläsning.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Spännande dag imorgon. Du måste berätta sen vad som bestämdes angånde snittet.



Ja inredning är inte billigt... och i ett nytt hus så behöver man ju en del. Vi får ju 3 rum fler än vad vi har nu:)

Kommentera inlägget här :