Måndag

publicerat i Vardag

Idag har jag varit i Eskilstuna på en föreläsning sedan har jag skrivit lite här hemma på min tenta. Den får vara på totalt 2,5 sida som högst men det är svårare än fler sidor nu måste man avgränsa sig så mycket och ändå få med det relevanta. Svårt! Så mycket som måste vara med också.



Min sportfantast spelar innebandy i sin fotbollströja. Det var bara han och en till på hans avdelning idag för de andra hade feber, magsjuka och några var lediga. Trevligt! Han ville inte gå hem idag, hämtade han på sin förra avdelning där han lekte för fullt..

Nu går Alvin en vecka till ungefär sedan är han ledig några veckor, vet ej hur länge än. Till måndag den 11 januari i alla fall eftersom han ska vara hos sin farfar när det blir planerat snitt för oss, sen den 14 januari måste jag vara i skolan igen.. Får se hur vi ska lösa det men det ordnar sig nog säkerligen bra..Eller löst är detväl egentligen bara att Andreas är hemma men jag tänkte mest på mitt skick :-) Man vet ju aldrig hur man mår efter förlossning/snitt, förra gången hade jag inte så mycket ont i snittet men världens huvudvärk efter spinalbedövningen..  Egentligen måste jag vara där den 7 januari men det är omöjligt eftersom jag är säkert på BB då..

Ja nu är det dags för lite mat till Alvin!

Kommentera inlägget här :