Juldagen&Annandagen

publicerat i Om mig

På juldagen kom min mormor och morfar ner vid lunch och efter det Andreas mamma + familj som sov över här till annandagen. Alvin fick bland annat en pippi servis av min mormor och morfar så nu har vi blivit bjudna på kaffe här hemma :-)


Vi önskade oss ett babygym av Andreas mamma som vi fick och Alvin ville låna det sa han. Han la alla sina julklappar i det och la sig sedan ner för att vila :-)

Igår åkte vi till Andreas pappa+familj på morgonen och firade jul med dom.


Alvin fick sin efterlängtade hockeyhjälm, tyvärr kan han nog inte åka skridskor i år så det fick bara bli hjälmen. Han pratar om fotboll, hockey och bandy varje dag här hemma.


Sen åkte vi hem till min farmor och farfar och fikade lite, där fick vi och Alvin fler paket.. Alvin fick ett pippipussel, en vägvält och en rorri bil :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Vi har ett likadant babygym till Evangeline :)

Snart är det dags för ditt andra barn. Jag vill bara önska dig lycka till.

Kommentera inlägget här :