Julafton

publicerat i Om mig

Jag hittade aldrig Alvins julstrumpa så jag ställde fram tomten med några morgonpaket på kvällen till Alvin.. Sen fixade vi fram alla våra paket.

Alvin ville vara tomte på julafton så det fick han vara, han fick en bil, en ficklampa och en bok på morgonen. Boken heter knacka på och han har pratat om den länge nu för dom läser den på dagis..

Sen kom mamma, Janne och Jennifer ner vid lunch.


Spännande att öppna.. och ut kom en hund som skäller och går, en sådan har jag fasat över då Alvin velat haft den ett tag men den går att stänga av ;-) Nejdå huvudsaken han blir glad och den lät in så mycket som jag trodde, hihi..

Sen fick Alvin och Andreas ett paket ihop, ett hockeyspel :-) efter det tyckte Alvin inte det var lika roligt med resten av alla julklappar så vi tog en paus..



Det var lite av julklapparna.. Av oss fick Alvin också massa julklappar som en volkswagen bil som han kan åka runt på, ett ritstativ, filmer, böcker, bilar, nödvändigheter som strumpor & kläder, pippi docka, pennor, play doh lera och saker mm..

Kommentera inlägget här :