Gott Nytt År

publicerat i Om mig

Vill önska er alla ett gott nytt år! Jag tycker väl egentligen inte att nyårsafton är så speciell, men visst är det roligt att skåla in det nya året! Vi ska hem till Jonas och Emma och äta middag, vi har köpt oxfilé som vi ska ta med sen ska vi träffa dom på maxi och handla förätt och efterrätt om två timmar. Får se hur länge jag orkar vara uppe, mår inte så speciellt bra för det känns som jag har feber fast jag inte har det. Men jag har tagit en alvedon och det brukar hjälpa lite!

Hoppas ni får en bra kväll!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av t:

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Haha... ja jag har också börjat fundera på hur det ska gå till att va vaken så länge. Nu har jag iaf sovit lite middag så vi kan ju hoppas att jag orkar lite längre ikväll tack vare det.

Hoppas att du mår bättre under kvällen och att ni får det trevligt.



Kram o gott nytt år! (Snart är det bebisdax:))

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

4:e kommentar, skriven , av Erika:

god fortsättning! hoppas ni hade det bra på nyår

5:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Tack alla, hoppas ni också hade en bra kväll!

6:e kommentar, skriven , av Maria:

Gott nytt år på dig med!

Kommentera inlägget här :