1 december=paket

publicerat i Alvin


Idag fick Alvin öppna sitt första paket i kalendern och glad blev han för några pennor! Det är inte lätt att komma på små paket märkte jag när vi skulle handla men det blev lite pennor, pixi böcker, bilar och på lördagar en tablettask. Han blev då väldigt glad över pennorna men barn blir väl glad för det mesta i paketväg tror jag :) Imorgon tror jag det gömmer sig en bil om jag inte minns fel..

Alvin har varit hemma idag igen med Andreas för dom tyckte han var snorig igår och hade sovit dåligt på dagis.. Det jobbiga är att han inte är det minsta snorig hemma, lite täppt men inte så det rinner som det gör där och sover gör han som vanligt.. Kan ju bero på något annat att han hade svårt att sova där i måndags. Men imorgon ska han få gå igen för han har varit sitt vanliga jag här hemma precis som han var i helgen.. Andreas ska bort imorgon och kommer inte hem förrens sent på torsdag kväll så jag hoppas Alvin är frisk nu för jag har bara tre dagar kvar på praktiken.. Men inte mycket att göra åt om det inte skulle vara så..

Nu ska jag äta lite godis och titta på tv innan jag ska sova!

Kommentera inlägget här :