Tisdag

publicerat i Vardag
Idag har dagen gått snabbt. Först lämnade jag Alvin sen följde jag med Emilia till högskolan där hon visade mig runt och jag hämtade ut kåravin som ska betalas. Åt lunch där gjorde vi också. Bra att jag känner någon som kan visa mig runt lite även om vi inte hann med allt. Hon har läst ekonomi i tre år så det är nog lite olika salar som används. Sen cyklade jag hem och plockade undan lite innan det var dags att hämta Alvin. Efter det åkte vi till en lekpark med Emma och Liam, köpte med oss glass och smörgås till killarna. Idag tyckte jag allt att dom lekte väldigt bra, annars bråkar dom gärna lite :-) När Andreas kom hem fick vi lite besök sen handlade vi på maxi och nu har jag nattat Alvin medans Andreas hämtade burger king. Gott! Ska sova tidigt idag för jag har tvätttid 7 imorgon! Sen ska jag kolla på lägenheten igen, denna gång utan en busig kille som vi fick jaga :)
Godnatt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

lyxkvällsmat!!

Kommentera inlägget här :