Morgon

publicerat i Om mig
Ja nu är Alvin på dagis igen och han blev jätte glad. Började hoppa och studsa därinne när han såg några av sina kompisar, sen gick han fram och började krama dom! Jag fick också puss och kram när jag gick sen vinkade han. Sötisen!
 
Vår morgon började klockan 6 och att grannen började dunka igen. Jag blir galen på honom. Jag har ingen lust att han kommer upp när jag är ensam hemma för sist var han inte trevlig på något vis. Andreas pratade med Akelius nu på morgonen och hon sa att vi inte skulle låsa fast Alvin (inte för att vi hade tänkt det ) utan att vi skulle säga att han ska prata med henne. Hade önskat att dom kunde ringa till honom.. Sen ska hon prata med tjejen vi ska ta lägenheten av om vi kan dela på hyran och vi tar städningen.. För hon vill egentligen att vi flyttar in 1 sep för då flyttar dom oavsett och den lägenheten kommer så tom tills vi flyttar in.. Men det är väl dubbla hyrorna det hänger på så om vi delar på den och vi städar vinner alla på det.. Hon slipper betala full hyra och städa och vi slipper grannen och han slipper oss..Får se hur det blir, har inte lust att bo här en dag till.. Alvin hör ju när han bankar och tror att det är en lek så han fortsätter ju springa och toka sig.. Sen blir det ännu värre när vi hela tiden säger åt honom för då tycker han det är roligt.. Han måste vara väldigt lättväckt eller känslig för Alvin står ju inte och hoppar det första han gör när han vaknar.. Det tar ju en liten stund innan han börjar leka.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Hoppas er måndag varit bra!

Kommentera inlägget här :