Måndag

publicerat i Vardag
Så var det måndag igen, jag har jobbat hela helgen och ska börja jobba igen om en timme så helgen har gått snabbt. Sen är jag och Alvin ledig två dagar om det inte kommer in något extra. Min sista dag (på schema) är på fredag så jag jobbar gärna lite extra fram tills skolan början om det finns några tider. Det gäller bara att vara snabb på telefonen för man får förfrågan via sms. Lite dumt är det dock när man har barn på dagis då man kan få sms 20 minuter innan man börjar, men Alvins dagis vet om det.

Har stor städat idag, iaf börjat. Finns en del kvar som borde göras som att skrubba köksluckor, tvätta fönster mm. men det hinner jag inte idag. Sen har jag gjort lax i ugn till lunch som jag också ska ha i matlåda tills ikväll. Det räckte till Andreas&Alvin med så nu slipper dom laga middag. Ja det var väl allt som jag hinner säga just nu.. Hoppas ni får en bra dag och jag hoppas på en lugn kväll på jobbet....

Kommentera inlägget här :