Jobb dag

publicerat i Graviditet nummer 2
Idag har jag jobbat till kl 16 sen cyklade jag och hämtade en Alvin som inte var jätte sugen på att cykla hem. Han spelade fotboll när jag kom men efter att jag visade cykelhjälmen gick det lite bättre. Han hade kissat på sig så jag fick lite kläder med mig hem. Han är jätte duktig (tycker jag) att vara utan blöja, det är inte många gånger han kissat på sig men då gäller det att vi frågar ofta om man behöver gå på pottan för annars glömmer han av. Dom brukar ta av blöjan efter han sovit sen får han vara utan tills jag hämtar honom. Men idag var dom ute och då har han blöja för då glömmer han av det helt..
Idag går vi in i V 21! Veckorna går fort framåt tycker jag!


Börjar bli en liten/stor kula.. Men den är inte i vägen så mycket än men får se nu när jag är höggravid på vintern då får man väl inte på sig skorna tillslut :-) Börjar förresten känna mycket sparkar nu både dagtid och på kvällarna. Mest på kvällarna.
Nu kommer Andreas hem från gymmet och han har köpt med sig spicy hot som jag la som förslag, fixade bara mat åt Alvin när vi kom hem för jag hade huvudvärk. Ska bli så gott är vrål hungrig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Finfina magen!!!



Vad bra av din lilla kille att han klarar sig utan blöja, här är vi nog inte redo för det än men det kommer nog så småning=)



Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Ja fast det dröjer nog ett tag då vi kan ta bort den helt, han är bara utan hemma och en stund på dagis än men det går framåt iaf! Ja men det kommer nog :) Kram!

Kommentera inlägget här :