Augusti 2008

publicerat i Om mig



Augusti för ungefär 1 år sedan.. Alvin började dagis och oj vad han har vuxit på ett år! Känns helt sjukt att titta tillbaka, vilken pytte Alvin. 1år är en väldigt lugn ålder mot 2år kan jag säga, i alla fall i Alvins värld.. Mycker mer bus och trots men även mycket roliga saker händer som pratet och att han förstår så mycket! Andreas fick även en ny tjänst på sitt jobb för precis ett år sedan, som han fortfarande är kvar vid såklart. Vi firade även 3år den 19/8 så imorgon blir det 4år. Kan säga att det är hänt många bra saker under de 4 åren. Älskar mina killar, får se om det blir en till liten pojke i familjen sen eller om det kanske är en flicka? Jag tror faktiskt en pojke men jag har ju ingen aning.. Kanske för att det känns mest naturligt att vara mamma till en till pojke..
Idag tror jag vi skulle äta middag ute. Tyckte Andreas sa något om det.. Får se vad vi hittar på mer, Andreas tyckte vi skulle göra något som Alvin tycker om!

Kommentera inlägget här :