13 Januari

publicerat i Graviditet nummer 2
är det nya BF datumet efter vi har varit på ultraljud. Allt såg bra ut och det känns skönt. Men den lille var inte så förtjust att bli fotograferad men vi fick med oss 6 kort. Fast vi behöcde inte betala för alla eftersom det var lite svårt att få bra bilder. Man får ju med sig ett papper hem där det står skallbredd mm och allt det var exakt samma som Alvins var + att jag var idag i v 18+0 men det ändrades till 16+6 och så var det med Alvin med. Trodde det var en kopia av pappret jag hade hemma :-) Så imorgon går jag in i V 18 istället för 19. Vi tror att det är en pojke men vi kommer inte att titta så det visar sig om några månader.. Men det känns så. Längtar tills halva tiden har gått men det är snart.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

vad härligt att allt såg bra ut!! tur att ni fick med så många bilder, vi fick bara en och det var en som inte visade så mkt haha.. =)



kram!

2:a kommentar, skriven , av johannna emd tyra och pyret i magen:

heje hej, hittade dig via frusofie.se



jag ska osså ha mitt andra barn i januari, bf 3 jan:P



var kommer du ifrå`n? mår du bra?



kram

Kommentera inlägget här :