Snart helg

publicerat i Vardag
Trött är jag idag.. Tog mig nyss ett bad och när jag kom ut hade Andreas och Alvin somnat i soffan. Funderar på om jag ska våga lägga över Alvin i sin säng snart. Dom snarkar ikapp här. Idag har det varit varmt och soligt igen. Härligt! Hoppas det stannar. Jag, Alvin, Emma och Liam tog en promenad till coop. Uppdaterade blöjhyllan. Kan behövas det med. Sedan fick Alvin och Liam leka lite ute i det fina vädret. Glömmer helt bort tiden när det är så här ljust. Alvin har lite svårare att somna på kvällarna också har jag märkt. Imorgon ska jag till ams på möte igen. Har fått en coach som jag ska träffa minst en gång i veckan. Hon är väldigt trevligt vilket känns bra.

Hoppas ni haft en bra dag! Snart är det helg igen. På lördag kanske vi ska med till eskilstuna för Andreas ska jobba mellan 10-14. Funderar om vi ska ta en liten stund på tuna park. Sen på söndag fyller Emma år så då blir det lite kalas.. Trevligt..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Ja visst är det fint med grönt :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jasås du, och så är man inte medbjuden? Nu har jag fixar cykellås så nu kan vi börja umgås igen hahah:p Man saknar dig ju lite måste jag säga. SPeciellt när du skickar sms och säger ringer senare och inte ringer då kommer de lite krokodiltårar i mina små öögon:P

Kommentera inlägget här :