Roligt nöje

publicerat i Om mig

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Alvin satt still hela bussresan till ica maxi.. Trodde han skulle vilja springa runt.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Tittade på the voice och drack kaffe.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Stekte köttbullar

Det sista du sa högt: Kommer inte ihåg..

Det senaste någon sa till dig: Alvin sa något som jag ej kommer ihåg..

Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten, loka citron och en cola.

Vad var det senaste du åt: Köttbullar och makaroner nyss

Vad var det senaste du köpte: Mat igår

Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad

Vad är det för väder hos dig nu: Sol

Godaste glassmaken: Vanilj, choklad, lakrits..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja eller vill nog känna personen innan man kan kalla det kärlek..

Sover du tungt: Ja när jag väl somnar

Drömmer du mardrömmar: Nej nästan aldrig

Trivs du med ditt jobb: Om jag hade ett så skulle jag nog det..

Favoritklädsel: Olika

Favoritlåt just nu: Brukar inte ha favoritlåtar så jag vet ej..

Vad ser du om du tittar till höger: Ett block och min bankdosa + ett fönster där jag ser E18..

Vad gör dig glad just nu: Ingeting för jag är förkyld

Vad ska du göra härnäst: Väcka Alvin

Höger eller vänsterhänt: Jag är vänsterhänt

Humör just nu: Inget vidare

Favoritgodis: Hur ska jag kunna välja en?

Kläder just nu: Leggins, tröja och en morgonrock.. Fryser nämligen

Sommarplaner:? Förhoppningsvis så får jag ett sommarjobb.. Annars åker vi till öland den 15 juli

Hur många kuddar sover du med: En

Spelar du något instrument: Inte just nu i alla fall :-)

Morgon eller nattmänniska: Båda
Vad är viktigast för dig: min familj

Är du kittlig: Sådär

Snarkar du: Nej

Stjärntecken: VÅg

Äckligaste insekten: Alla

Längtar du mest efter just nu: Bli frisk och att man aldrig mer blir sjuk

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Snodde denna =)

Kommentera inlägget här :