Jobbig eftermiddag

publicerat i Alvin
Alvin var lite jobbig när vi kom in på eftermiddagen efter vår promenad på stan med Xandra. Ingenting var bra för honom. Han fick middag tidigare än oss men han blev inte så mycket gladare för det. Han somnade i alla fall kl 19 idag. Bra! Han har varit lite svår att få i säng den tiden nu när det börjar bli ljusare ute. Men man hinner med så mycket mer när han somnar tidigt. Nu har jag sorterat all tvätt och strykt den. Andreas är iväg och träffar en kompis som är lite nere pga av en tjej tror jag. Får hoppas att det ordnar sig! Vi tjejer är ju inte alltid så lätta :-)


Såg ett par snygga jeans till Alvin på polarn&pyret idag. Tror de var dessa. Kanske blir ett köp. Han behöver verkligen jeans..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

ja tycker att det är HOPPLÖST att få barnen i säng nu när det är ljust ute "mamma varför måste vi sova på morgonen" (suck!) hihi! min lilla ligger FORTFARANDE och skruvar på sig tex, jag blir galen, jag vill ju sova! hihi! :D



jag älskar polarns jeans, dem är sådär lagom smala i låren och höga över rumpan så att hela blöjan får plats! jag upplever att många jeans annars vill hasa ner lite och då får dem svårt att klättra dem små liven....men va nu! det var ju en bra idé! mohahah!



;-)



Kram Petra



ps. njut av alvin sover och rå om dig själv :-)

2:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

ja tycker att det är HOPPLÖST att få barnen i säng nu när det är ljust ute "mamma varför måste vi sova på morgonen" (suck!) hihi! min lilla ligger FORTFARANDE och skruvar på sig tex, jag blir galen, jag vill ju sova! hihi! :D



jag älskar polarns jeans, dem är sådär lagom smala i låren och höga över rumpan så att hela blöjan får plats! jag upplever att många jeans annars vill hasa ner lite och då får dem svårt att klättra dem små liven....men va nu! det var ju en bra idé! mohahah!



;-)



Kram Petra



ps. njut av att alvin sover och rå om dig själv :-)

3:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

oj vad jag kommenterar! haha!

Kommentera inlägget här :