Happy

publicerat i Om mig

Idag är en sån här dag då jag inte vet vad jag ska göra. Är så himla trist att bara gå hemma. Men när jag satt ute i solen så ringde dom från bemanningstjänst och sa att jag fått sommarjobb! Wihoo.. Det är inom vården och brukar börja i juni. Ska på info möte på tisdag sen skriva på papper. Nu känns allt lite lättare!
Det finns såklart en massa att göra, som att städa, tvätta, slipa väggar mm. men när man är arbetslös måste man även söka jobb och tillslut har man sökt allt så man inte vet vad man ska börja eller fortsätta någonstans. Önskar ingen att gå arbetslös för länge!
Ska nog ta ut mina sista föräldradagar lite då och då nu i maj,  så jag får lite mer tid med Alvin. Han är ledig 4 veckor med Andreas i sommar så då får de hitta på något roligt!
Jag är så glad..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra bloggar:

GRATTIS! vad skönt att du fick sommarjobb, det är INTE lätt denna sommarn har jag hört tyvärr!!!

so congrats :-D



KRAM

Kommentera inlägget här :